The Math Forum

Search All of the Math Forum:

Views expressed in these public forums are not endorsed by NCTM or The Math Forum.

Replies: 5   Last Post: Oct 27, 2016 2:45 PM

David García Espeso

[Snark] ***UNCHECKED*** RE: Re: Concurso

Hola,

Los demás creo que los he resuelto, menos el primero, que no encuentro una manera de saber si es posible.

Saludos,
David